lördag 15 augusti 2009

Ja


det finns väl inte så mycket att skriva om just nu. Första arbetsveckan efter semestern har gått bra tycker jag. Jag är ju väl inkörd på mina arbetsuppgifter, som jag nu har haft i drygt två år, dom går i stort ut på att vara ett trevligt gose-djur.
Lönen kvitterar jag ut i form av natura såsom allmänt kel och annat myspys, en och annan godisbit, glass, bulle mm är löneförmåner som följer med i mitt jobb.

Det regnar på som vanligt och matte börjar prata om "sista-minuten-resa". Hon behöver sol och värme säger hon.
Ja, ja...det gör inte mig så mycket. När hon åker iväg på sina resor då har jag det hur bra som helst tillsammans med syrran och morsan och även gamla mormor, eller också är jag hos kompisen Buddha och har buskul.
(Matte har nu ändrat på inställningarna här i min blogg så att vem som helst kan lämna kommentarer. Skulle ju vara roligt att få några så´na! Om du inte är registrerad på nåt sätt avänd bara "anonym" i rullisten när du skriver en kommentar. Ser framemot detta!)
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Välkommen hit en vecka Sigge. Fast först får du komma hit o bekanta dig med Diva.
    Hälsningar Buddha.

    SvaraRadera