onsdag 5 maj 2010

Ingo...min nye kompis!

För några dagar sen var vi hos "lillmatte" Ulrika och hennes Freddy. Dom hade skaffat en lekkompis till mig! Yipiie!! Kul som bara den var det. Annat än försöka få igång deras griniga katt "Flisan" som bara fräser åt mig så snart hon ser mig. Jag vill ju bara leka, men det har hon aldrig fattat.



Här är Ingo med matte Ulrika



Förgäves försöker husse Freddy hänga med, men vi är snabbare!!






Full fart



Ibland behövde han vila lite lillen...så jag får vänta ett tag innan vi kör igång igen.











Slutlekt för idag...nu vill han bara sova hos matte och husse och jag....



....försöker förklara att jag tycker också om raberpaj med vaniljssås!

2 kommentarer:

  1. Åååhh, så fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Ja du goa Sigge, inte lätt det här inte :)Det är ju du, genom din ålder, som ska uppfostra lilla Ingo (med att sova då eller, fniss). Nä, lär honom att bli lika go som du är, så vinner även han allas hjärtan :D

    SvaraRadera