torsdag 13 maj 2010

Ska jag behöva ha det så här!!

Igår var matte och jag hos Ingo igen.
Vi skulle vara barnvakt, lillmatte hade en del ärenden att göra.
Men ska jag behöva ha det så här. Han är ju heltokig den där ....


Puh!!



Jag försöker ta en liten lur, medan Ingo förser sig med mellanmål.






Obeskrivligt skönt att vara hemma i sin soffa igenoch mjuka gos-filten! Nu ska jag drömma lite om dom svårflirtade två skönheterna som bor här i porten bredvid. Ska visa foton här på dom en annan dag. Nu behöver jag bara vila upp mig lite...på söndag kommer Ingo hit till oss säger matte. Så det är bara att ladda inför nya påhopp.
Natti... zzzz

1 kommentar:

  1. Bäst att du samlar alla krafter du kan du goa Sigge, så att du klarar av den lilla busen Ingo :)
    Puss på nosen o ha de bäst, voff från Fly :D

    SvaraRadera