lördag 15 maj 2010

Visst är dom snygga!!

Riktiga pinglor är det båda två....speciellt Skrållan, hon till vänster.






Dom är mina grannar och jag kopplar på all den charm jag har varenda gång vi ses. Men vad har jag för det? Noll intesse från deras sida...dom skulle bara veta vilken trevlig kille dom går miste om...en lugn, sansad man i sina bästa år, inte alltför framfusig, men oerhört kärleksfull och som matte säger "tvärgo"....

Jaja..snart är det söndag...då blir det i varje fall tårta här hemma och så kommer ju den där Ingo. Jag tar nog en lugn dag idag så jag är i fin form till i morgon.
Puss på er alla!

1 kommentar:

  1. Om det nu kan vara till någon tröst. Men det här med att flickorna inte inser vilken toppenkille dom går miste om, det gäller inte bara dig eller andra hundar Sigge.

    Pözz tillbaka!

    SvaraRadera